اصحاب كوول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصحاب كوول

منتديات اصحاب كوول وكمان جدعان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هتضحك يعنى هتضحك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
cool
عضو ماسى
عضو ماسى
cool

هتضحك يعنى هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: هتضحك يعنى هتضحك   هتضحك يعنى هتضحك Icon_minitimeالسبت نوفمبر 29, 2008 1:19 pm

فى مرة واحد صعيدى اشترى مجلة فقرى فيها كيف تقود الطائرة فقال والله لازم اجرب فطلع الطيارة فاتبع تعليمات المجلة طبعا الزرار الاحمر لفوق والاخضر تحت والبنى يمين والازرق شمال فمل من الطيران فقال خلاص انزل بقى فجة عشان يتبع تعليمات النزول بيقلب الصفحة فى المجلة فقالتلوا اذا اردت الهبوط انتظر العدد القادم

شوية رجالة قعدين وبعدين واحد قال عايزين نعرف مين فينا سي السيد في بيته كلهم رده لا ياعم احنا غلابة لا واحد قاله انا سي السيد في البيت قالولوا ازاي قالهم كل يوم بصحي مراتي تسخن لي المياة قالولوا ليه قالهم يرضيكوا اغسل المواعين بمياة سقعة

حرامى دخل شقة ليسرقها فالقى واحد ومراتة فسال مراتة اسمك اية قالتلو مديحة قالها انا مش هقتللك علشان اسمك على اسم امى الله يرحمها وسال زوجها اسمك اية قلو ابراهيم وبيدلعونى بيقوللى يامد يحة

عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتله بنظرات غضب...قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

بابا نويل بيوزع هدايا على الاطفال فى راس السنة وشاف بنت حلوة عندها 25سنة فاعطى لها هدية فقالت لة شكرا بابا نويل قلها نويل بس بلاش بابا

واحد قتل حماته، الظابط بيسأله اسمك ايه؟
قاله: اكتب فاعل خير

مساطيل مش عارفين يعملوا ايه قرروا يتخيلوا نفسهم سجاير و يحاولوا يطفوا السيجاير دى واحد راح تحت المية وقال تيش انا اتطفيت ووااحد جاب الشبشب وضرب على دماغة و قال انا اتطفيت وفى واحد رما نفسه من البلكونة نزل على واحد تانى مسطول قال ...احرقونا بقا

مسطول بيعاكس وحده سوده بيقولها بموت فى البيبسي راحت تفت عليه قاله ياها وكمان بتفورى

لبوليس عمل كبسة على شوية شمامين و لفت نظره ان فيهم عيل صغير قوي واخد ركن لواحده وعمال يسحب , فقام مقرب منه و سأله: و الشمام الصغير اسمه ايه؟ قام الواد رد عليه و قاله : كنتلوب يا باشا
واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد
cool
عضو ماسى
عضو ماسى
cool

هتضحك يعنى هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتضحك يعنى هتضحك   هتضحك يعنى هتضحك Icon_minitimeالسبت نوفمبر 29, 2008 1:21 pm

يا رب تعجبكم lol!
فارس بلا جواد
مدير تنفيذى للمنتدى
مدير تنفيذى للمنتدى
فارس بلا جواد

هتضحك يعنى هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتضحك يعنى هتضحك   هتضحك يعنى هتضحك Icon_minitimeالأحد نوفمبر 30, 2008 3:36 pm

السلام عليكم ورحمة الله
بصراحة جامد يا مان
امير العيون
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
امير العيون

هتضحك يعنى هتضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتضحك يعنى هتضحك   هتضحك يعنى هتضحك Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2008 8:47 am

ههههههههههههههههههههههه
نكت جامدة
مشكور يا حبى
https://as7aapcool.yoo7.com

هتضحك يعنى هتضحك
صفحة 1 من اصل 1